Cog_HACK Cognitive Science Hackathon

utworzone przez | lut 22, 2019 | Aktualności, Bieżące, Konferencje, Organizacja

Grupa Robocza Inżynierii Kognitywistycznej działająca w Instytucie Psychologii UAM zaprasza na pierwszą edycję Hackathonu specjalnie dedykowanego studentom kognitywistyki, który odbędzie się 5-6 kwietnia! Z chęcią ugościmy w Poznaniu drużyny z całej Polski!

Udział brać mogą 2-5 osobowe drużyny. Każda grupa będzie miała do wykonania inne zadanie. Hackathon jest dedykowany studentom kognitywistyki, dlatego przy zapisach będą oni mieli pierwszeństwo. Zespoły będą między sobą rywalizowały, a spośród uczestników wybierzemy zwycięską ekipę!

Zapisy kończą się 7 marca, więc nie traćcie czasu!

ZAPISY:

Poniżej znajduje się link do zapisów. Każda osoba, zapisująca się na hackathon, musi wypełnić formularz i podać nazwę grupy. Poniżej znajduje się lista zadań. Wybór tematu zadania spośród zaproponowanych należy do Was, jednak nie będą mogły się one powtarzać – nie warto zatem zwlekać z zapisami!

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=4Z5ocy-0JU6l9mbR8pvAklal1zgGvZ5IoqlETnxA5xRUOVZaQTYxS1dKVzdTQkczQjgyUFBJUU41VS4u&fbclid=IwAR32WuPK30R3J_UJI993OZpO-IfcIiRtynXe7imOvLWeH_av0TLp4sLjkq4

KIEDY?
5-6 kwietnia

O KTÓREJ?
start: piątek 16:00
koniec: sobota 12:00

GDZIE?
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza
Wydział Nauk Społecznych w Poznaniu
Szamarzewskiego 89, Poznań

KONTAKT:
Adres e-mail: hackathon.rejestracja@gmail.com

ZADANIA:

EEG
Jednym z zadań będzie stworzenie interfejsu gry komputerowej, wykorzystującego EEG. Taki system będzie musiał zbierać i analizować dane EEG oraz klasyfikować na ich podstawie komend gracza. Uczestnicy będą mieli do wykorzystania urządzenie OpenBCI Cyton, przesyłające sygnał z 8 kanałów.

UCZENIE MASZYNOWE W GRACH
Na naszym Hackathonie nie może zabraknąć konkurencji z dziedziny sztucznej inteligencji! Zadanie polega na przygotowaniu sieci neuronowej, która będzie się uczyła grać w dwuwymiarową platformówkę, polegającą na unikaniu przeszkód postacią dinozaura.

PRZETWARZANIE JĘZYKA NATURALNEGO
Pozostając w obszarze AI: z chęcią zobaczymy projekty z dziedziny przetwarzania języka naturalnego. Dostarczony zostanie webscraper, który będzie zbierał dane z internetu. Zadaniem uczestników będzie napisanie programu, który analizując składnię zdań, będzie klasyfikował je jako poprawne i niepoprawne.

ARDUINO
Do tego zadania uczestnicy dostaną 6 mobilnych platform Arduino. Celem będzie zaprogramowanie ich tak, aby symulowały zachowania rojowe. Wśród urządzeń będzie wyznaczony lider, którego zachowania będą się spotykały z reakcją ze strony roju.

LEGO MINDSTORMS
Uczestnicy dostaną zestaw lego mindstorms nxt, z których będzie zbudowany pojazd. Będzie on dążył do przejechania planszy złożonej z punktów-pułapek, które będzie musiał omijać, szukając wyznaczonego na niej punktu-celu. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie sieci neuronowej, która będzie nim startowała.

Skip to content